Verzenden & retourneren



Verzenden


1. Kosten
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binnen Nederland:
€4,95
België, Duitsland, Luxemburg:
€9,- (tot 30 kilo)
Binnen Europa (*):
€11,50

(*) Behalve:
Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Gibraltar, Griekenland, Groenland, Ierland, IJsland, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Servié, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland:

Tot en met 2 kilo: €19,-
2 t/m 5 kilo: €26,-
5 t/m 10 kilo: €33,-
10 t/m 20 kilo: €42,50

Buiten Europa:
Tot en met 2 kilo: €24,95
2 t/m 5 kilo: €34,-
5 t/m 10 kilo: €59,-
10 t/m 20 kilo: €95,-

2. Verzendwijze:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binnen Nederland: laten bezorgen door Postnl of afhalen op een Postnl locatie naar keuze (Pakje Gemakje)
Overige landen: laten bezorgen door lokaal postbedrijf.

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een track en trace code waarmee je de verzending kunt traceren.
Wij kunnen geen exacte datum en/of tijdstip aangeven wanneer je bestelling wordt afgeleverd.

3. Verzendduur:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederland: 1 - 2 werkdagen
België, Duitsland, Luxemburg: 2 - 3 werkdagen
Overige landen binnen Europa: 4 - 7 werkdagen
Landen buiten Europa: 7 - 12 werkdagen

De verzendduur is alleen van toepassing als het door jou bestelde artikel op voorraad is.
Sommige artikelen hebben een levertijd omdat we deze speciaal voor je bestellen.
Indien dit het geval is staat deze aangegeven op de productpagina boven de productomschrijving rechts van de foto.

De levertijden zijn een indicatie opdat wij helaas nooit exact weten op welke dag het bestelde artikel binnen komt. Het kan zijn dat een artikel eerder of helaas wat later binnen komt dan de opgegeven levertijd, houd daar rekening mee bijvoorbeeld i.v.m. een verjaardag.
Mocht de levertijd echt erg uitlopen en we wij weten dit ook tijdig, dan zullen we je hierover informeren.


4. Meerdere artikelen tegelijkertijd:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De verzendkosten en -duur worden niet beïnvloed door het aantal bestelde artikelen.
Dit is wel het geval als er een of meerdere artikelen niet voorradig zijn.
In dat geval wordt alles pas verzonden zodra de bestelling compleet is.
Mocht je de overige wel voorradige artikelen toch alvast in huis willen hebben, dan kun je dat aangeven.
Dan kijken we naar een geschikte oplossing.
Mail ons dan naar:
info@storewithoutahome.com

Retourneren


1. Retour zenden
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het kan natuurlijk zijn dat het artikel je niet bevalt, of in het echt toch anders overkomt dan op je beeldscherm.
In dat geval mag je binnen 30 dagen na ontvangst het artikel in originele en onaangetaste staat terug sturen naar de winkel.
Je bent niet verplicht om een reden op te geven, maar het helpt ons wel om de service te verbeteren.
Je kunt het artikel in de originele verpakking (indien van toepassing) met de orderbevestiging voldoende gefrankeerd en goed verpakt retour zenden naar de winkel:

Store Without a Home
afd. Retouren
Haarlemmerdijk 26
1013 JD Amsterdam

Je kunt het artikel ook retour leveren in de winkel, we hebben dan wel een kopie van de orderbevestiging nodig.
Het retourbedrag kan niet in contanten worden voldaan.

Als wij het artikel beschadigd en/of niet in originele staat ontvangen, vervalt het recht op restitutie.
Store Without a Home is ook niet verantwoordelijk voor het kwijtraken of beschadigen tijdens retourverzending.
Zorg dan ook altijd voor een verzendbevesting en een track and trace code.

2. Retour bedrag
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het bedrag wat je terug gestort krijgt is gelijk aan de waarde van het geretourneerde artikel inclusief de verzendkosten.
Het retour verzenden is voor eigen rekening.

3. Retour verkeerd artikel
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je een ander artikel hebt ontvangen dan je hebt besteld kun je dit melden door een bericht te sturen naar:

info@storewithoutahome.com

Vermeld hierbij je gegevens, ordernummer en omschrijving van het product.
Je kunt het artikel in de originele verpakking (indien van toepassing) kosteloos terug sturen d.m.v. verzendlabel.

Je krijgt dan z.s.m. het juiste artikel gratis opgestuurd.

4. Retour defect artikel
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je een artikel hebt ontvangen die niet goed werkt of zelfs kapot is, dan kun je dit melden door een bericht te sturen naar:

info@storewithoutahome.com

Vermeld hierbij je gegevens, ordernummer en omschrijving van het product en de klachten.