Verzenden & retourneren

 
Verzenden
1. Kosten
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binnen Nederland:
€4,95
GRATIS VANAF €50,-

België, Duitsland, Luxemburg:
€7,50
GRATIS VANAF €95,-

Binnen Europa:
vanaf €11,50

2. Verzendwijze:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LET OP DAT JE JE ADRES EN E-MAIL CORRECT INVULT.
Binnen Nederland: laten bezorgen door Postnl of afhalen op een Postnl locatie naar keuze (Pakje Gemakje)
Overige landen: laten bezorgen door lokaal postbedrijf.
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een track en trace code waarmee je de verzending kunt traceren.
Wij kunnen geen exacte datum en/of tijdstip aangeven wanneer je bestelling wordt afgeleverd.

3. Verzendduur:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederland: 2 - 3 werkdagen
België, Duitsland, Luxemburg: 2 - 3 werkdagen
Overige landen binnen Europa: 4 - 7 werkdagen

De verzendduur is alleen van toepassing als het door jou bestelde artikel op voorraad is.
Als een artikel niet op voorraad is dan staat dit op de productpagina aangegeven.

4. Meerdere artikelen tegelijkertijd:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De verzendkosten en -duur worden niet beïnvloed door het aantal bestelde artikelen.
Dit is wel het geval als er een of meerdere artikelen niet voorradig zijn.
In dat geval wordt alles pas verzonden zodra de bestelling compleet is.
Mocht je de overige wel voorradige artikelen toch alvast in huis willen hebben, dan kun je dat aangeven.
Dan kijken we naar een geschikte oplossing.
Mail ons dan naar:
[email protected]

Retourneren


1. Retour zenden
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het kan natuurlijk zijn dat het artikel je niet bevalt, of in het echt toch anders overkomt dan op je beeldscherm.
In dat geval mag je binnen 14 dagen na ontvangst het artikel in originele en onaangetaste staat terug sturen naar de winkel.
Je bent niet verplicht om een reden op te geven, maar het helpt ons wel om de service te verbeteren.
Je kunt het artikel in de originele verpakking (indien van toepassing) met de pakbon voldoende gefrankeerd en goed verpakt retour zenden naar de winkel:

Store Without a Home
afd. Retouren
Middenhavenstraat 40-04a
1976CM IJmuiden

Als wij het artikel beschadigd en/of niet in originele staat ontvangen, vervalt het recht op restitutie.
Store Without a Home is ook niet verantwoordelijk voor het kwijtraken of beschadigen tijdens retourverzending.
Zorg dan ook altijd voor een verzendbevesting en een track and trace code.

2. Retour bedrag
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het bedrag wat je terug gestort krijgt is gelijk aan de waarde van het geretourneerde artikel inclusief de verzendkosten als het om een bestelling van 1 artikel gaat.
Het retour zenden is voor eigen rekening.
 
3. Retour verkeerd artikel
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je een ander artikel hebt ontvangen dan je hebt besteld kun je dit melden door een bericht te sturen naar:

[email protected]

Vermeld hierbij je gegevens, ordernummer en omschrijving van het product.
Je kunt het artikel in de originele verpakking (indien van toepassing) kosteloos terug sturen d.m.v. verzendlabel die je van ons ontvangt.

Je krijgt dan z.s.m. het juiste artikel opgestuurd.

4. Retour defect/kapot artikel
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je een artikel hebt ontvangen die niet goed werkt of zelfs kapot is, dan kun je dit melden door een bericht met een foto van de schade te sturen naar:

[email protected]

Vermeld hierbij je gegevens, ordernummer en omschrijving van het product en de klachten.
Als het artikel kapot is aangekomen stuur ons dan een foto van de schade en de verpakking.

 
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
← LET OP!     Store Without a Home is gesloten . Verbergen